piątek, 19 maja 2017

21.05.2017 - 6 Niedziela Wielkanocna, rok A


Z Ewangelii według świętego Jana

Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeżeli Mnie miłujecie, będziecie zachowywać moje przykazania. Ja zaś będę prosił Ojca, a innego Pocieszyciela da wam, aby z wami był na zawsze - Ducha Prawdy, którego świat przyjąć nie może, ponieważ Go nie widzi ani nie zna.

Ale wy Go znacie, ponieważ u was przebywa i w was będzie. Nie zostawię was sierotami: Przyjdę do was. Jeszcze chwila, a świat nie będzie już Mnie oglądał. Ale wy Mnie widzicie, ponieważ Ja żyję i wy żyć będziecie. W owym dniu poznacie, że Ja jestem w Ojcu moim, a wy we Mnie i Ja w was. Kto ma przykazania moje i zachowuje je, ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu siebie.

Jeśli Syna miłujemy,
Prawem Bożym żyć będziemy.
On poprosi Ojca swego,
By nam dał Ducha Świętego.
Będzie z nami już przebywał
I o prawdzie przekonywał.
Przyjmą ci, co wiarę mają,
Oni Boga dostrzegają.
Zbawca chce być razem z nami,
Nie mamy być sierotami.
Chrystus w Ojcu swym przebywa,
Ojciec w Synu się „ukrywa”.
Mesjasz w nas też zamieszkuje
I miłości oczekuje.
Jeśli Mu ją okażemy,
To kochani też będziemy
Przez Ojca i Syna Jego,
Syn nam da siebie samego.
Czego jeszcze nam potrzeba?
Kochajmy, by dojść do nieba!!!

x. P. 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz