sobota, 11 maja 2019

12.05.2019 - 4 Niedziela Wielkanocna, rok C


Z Ewangelii według świętego Jana


Jezus powiedział: ”Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”.




Koleżanko i kolego!
Dzisiaj Pasterza Dobrego
W Kościele powszechnym czcimy.
Za kapłanów się modlimy
I o nowe powołania.
Takie nasze są zadania.

Owce Zbawiciela znają,
Więc głosu Jego słuchają.
U Pasterza są bezpieczne,
On im daje życie wieczne.
Ojciec Panu je darował,
By się nimi opiekował.
Mówię Wam z wielką radością:
Ojciec z Synem są jednością.

To, co powiem, to nie ściema:
Dziś powołań wielu nie ma.
Módlmy się za młodych ludzi,
Niechże Chrystus ich pobudzi,
By powołanie odkryli,
W Winnicy Pańskiej służyli.
Módlmy się też za kapłanów.
Chcemy dobrych, a nie dzbanów!
Niech święci będą kapłani,
A ich życie nie do bani.
Niech do Boga lud prowadzą,
Tłum, siebie w niebie osadzą.
Miejmy dziś takie pragnienia!
Na tym kończę. Do widzenia!!!

x. P.3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz